jueves, 26 de marzo de 2009

Presentació

Bueno, estic avergonyida de no haver fet les coses abans per falta de temps i per la falta d'organització, però ja és hora.

Sóc la Sara Carratalà i aquesta és la meva presentació: vaig a primer de pedagogia però aquesta no era la carrera de la meva vida, m'explico, des de que era petita sempre he volgut ser mestre, mestre d'educació primària, però a causa de la excessiva nota que demanaven no hi vaig poder accedir, i en fi ara estic aqui, però cal destacar que no m'esperava que fos així, la veritat és que m'esta agradant moltíssim i que estic descubrin com era i és l'educació i que ara per ara no ho canviaria.

i per finalitzar em comprometo a fer un seguiment més setmanal del blog perque en sí és una idea molt bona, però la falta de temps i la no organització pot fer passar una mala pasada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario