domingo, 7 de junio de 2009

aprenentatges assolits

aquest semestre em apres que la pedagogia es pot llegir un qualsevol lloc, en qualsevol noticia es pot treure la lectura pedagògica això es una de les coses que més m'ha fascinat.

en la primera part del semestre vam aprendre coses mes teòriques com les bases epistemològiques , la cronologia que ha patit la pedagogia al llarg dels segles, la visió de do autors, Herbat i Dewey, nivells d'anàlisi de la teoria, teories pedagògiques, el fet educatiu i em comentat noticies i videos.

arran de les manifestacions i altercats que van succeir amb el desallotjament de la central, el campus i tots els estufiants ens vam mobilitzar i en aquesta assignatura es va dur a terme un canvi de temari i es va pasa a estudia que era això de bolonya a través d'uns grups, els quals cadascun tractava un tema de Bolonya; després es van dur a terme grups creuats, cosa que com ja vaig dir en el seu moment em va sembla un encert, i despres es va fer una exposició oral.

en definitiva que en aquesta matèria s0ha apres com conceptes teòrics pertinents a l'assignatura com dubtes i neguits de la situació educativa de les universitats.

No hay comentarios:

Publicar un comentario