domingo, 7 de junio de 2009

Final del trajecte

Doncs aquí ens trobem, a l'acomiadament de l'assignatura, cal dir que ha estat una assignatura amb una metodologia novedosa, pel fet d'utilitzar íntegrament el campus o el bloc, el qual jo mai havia utilitzat.

cal reconeixer que m'hagués agradat fer més entrades i suposo que és culpa de la meva mala organització, però dintre del que cap estic contenta amb el meu bloc i a estat una nova experència.

crec que és una pena que amb bolonya es perdin les assignatures de teoria ja que al juntar-les s'haurà de reduir o fer massa matèria, quan crec que amb la organització actual i els professors que les imparteixen són un encert. encara que com a totes les assignatures es canviaria coses jaja.

en fi, que aquest semestre s'acaba i per tant arribem al final del trajecte del primer any de carrera.

ha estat un plaer poder assistir a l'assignatura.

No hay comentarios:

Publicar un comentario