domingo, 7 de junio de 2009

último dia de clase

El pasado dia 28 de Mayo se llevó a cabo la última clase de Teoria de l?educació II, hicimos un repado a las tareas que quedavan pendientes para entregar y se cabaron de explicar la metodologia que se seguirá para evaluar la asignatura.

Després em recuperat una notícia que vem comentar al principi de la assignatura que era l'efecte Messi, que tots els nens es volien semblar a ell, i em fet la compració amb la victoria del barça d'ahir del triplet. el futbol té una conseqüència molt important a la societat i és un moviment de masses, per això els polítics ho aprofiten i intenten sortir als partits de futbol per a que se'ls assosiï amb un equip i d'aquesta manera fer més publicitat i obtenir més vots.

La classe ha estat organitzada en forma d¡assemblea, se m'ha fet estrany i m'ha recordat a l¡època en que el campus es va movilitzar més contra bolonya, i cal destacar que m'agrada aquesta organització perque veus a tothom.

No hay comentarios:

Publicar un comentario